Blogg f 1997 -



Jag började blogga 1997. På den tiden var vi inte så många skrivande. Lolkaltidningen snokade rätt på min dagbok och det blev till en helsides artikel i pappersblaskan. Då hette bloggen rätt och slätt "dagbok på nätet". Sen fick den heta "reload" ett tag innan den blev till "blogg".

Dagboks-gänget träffades och umgicks IRL. Vi åkte på kryssning till åbo, festade i lokal i Göteborg och hade picnic och bodde på hotell i Norrköping. När vi var på kryssning så hängde ett par dagboksskrivare från Finland med på returresan. Kul tid. Sänder en tanke till tjejen som avled i en bilolycka för ett par år sen. Vi hade skoj i Göteborg.

Åren har gått och jag har kommit ifrån irl-umgänget med just den tidens dagboksfolk. Det finns ett par i Stockholm som jag har kontakt med av och till. Och nu är det TILL! På söndag ska jag på bröllop. Hastigt och lustigt. Vännerna i Stockholm ska vara vittnen. En annan bloggvän(inte väninna) till oss ska gifta sig med sin pojkvän. Tågbiljetter är bokade. Det här ska bli kul!!!






.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0